...
  • Esteve Niubó nou Branding, o perquè portar un projecte de disseny gràfic a una bona impremta

    Esteve Niubó , com haureu vist al Portfolio ha renovat la seva imatge. En aquest procés de renovació és crucial portar els nous elements a imprimir a una bona impremta de qualitat.

    Per què?
    Ja que has gastat temps, esforç i diners per aconseguir una nova imatge, aquesta ha de lluir. Normalment impremtes de baix cost imprimeixen a quilos no per qualitat.

    En triar una bona impremta professional ens assegurem controls de qualitat del color, suports i acabats, quedant imprès un material de qualitat que es fa mirar. Al capdavall hi ha el teu nom o el de la teva empresa i ací la imatge que vols donar.

    Esteve Niubó ens va fer cas i vam portar a imprimir les seves Carpetes / Portafolis, Targetes de Visita – Comercials i Roll-Up’s a SuperPrinting.store , la nostra impremta de confiança.

    El resultat va quedar espectacular, tal com esperàvem, amb els colors lluents i els acabats excel·lents.

    És per això que encaridament aconsellem portar els treballs a bones impremtes per aquestes raons:

    Garantia de qualitat
    Les bones impremtes utilitzen equips i materials d’alta qualitat , cosa que garanteix que el disseny s’imprimeixi amb precisió, claredat i exactitud de color. El resultat és un producte professional que representa fidelment la intenció del disseny.

    Experiència i assessorament
    Els impressors experimentats poden oferir un assessorament valuós sobre diversos aspectes del procés d’impressió, com la selecció del paper, els acabats i la gestió del color . La seva experiència ajuda a optimitzar el disseny per a la impressió, garantint el millor resultat possible.

    Coherència
    Els bons impressors mantenen la coherència en totes les impressions, cosa que és crucial per als projectes que requereixen diverses còpies o elements que han de coincidir amb precisió. Una qualitat uniforme garanteix que el disseny mantingui la integritat i transmeti un missatge coherent.

    Accés a serveis especialitzats
    Algunes bones impremtes ofereixen serveis especialitzats, com ara impressió en gran format, acabats personalitzats (per exemple, gofrat, estampat) i papers especials. Aquests serveis permeten afegir elements únics al disseny i crear elements visuals cridaners.

    Eficàcia i puntualitat
    Les impremtes fiables lliuren les impressions a temps i segons les especificacions. Això és essencial per complir els terminis del projecte i garantir un progrés fluid.

    Rendibilitat
    Tot i que les bones impremtes poden cobrar preus més alts, el valor que proporcionen en termes de qualitat, experiència i eficiència sovint compensa el cost . A més, evitar errors d’impressió o reimpressions per mala qualitat pot estalviar diners a llarg termini.

    Presentació professional
    Les impressions d’alta qualitat reflecteixen positivament la vostra professionalitat i atenció al detall. Tant si imprimeixes material de màrqueting, material gràfic o altres projectes de disseny, una qualitat d’impressió superior millora la percepció de la feina i de la marca.

    Estudi de Disseny Gràfic Garsaball Branding – Mollerussa – Lleida – Online

    Contacte:
    Esteve Niubó – Enginyer Consultor – Project Management

    Twitter: https://twitter.com/EsteveNiubo
    Linkedin: https://www.linkedin.com/company/esteve-niubo-ingeniero-consultor/
    Pinterest: https://www.pinterest.es/esteveniubomir/
    Youtube: https://www.youtube.com/@EsteveNiubo

     

  • Pàgines d’empresa dins de xarxes socials. Què cal tenir en compte?

    Crear i gestionar pàgines dempresa a les xarxes socials és un aspecte important duna estratègia de màrqueting digital.

    Abans de començar a obrir aquestes pàgines, cal tenir en compte que s’han d’actualitzar i mantenir, per oferir una bona imatge d’empresa.

    Si per contra no se sap bé quan s’actualitzaran, és millor no donar d’alta, ja que pot donar confusió a l’usuari, en veure per exemple una única notícia publicada fa anys, sense cap més contingut.

    Factors clau que cal tenir en compte a l’hora de crear i mantenir pàgines d’empresa a les xarxes socials :

    Adaptar a cada xarxa social la mida de les imatges, el logotip, etc… cada xarxa té mesures diferents, les quals s’han d’adaptar per crear una bona imatge de marca i bon branding .
    En aquest enllaç hi ha les mesures de cada xarxa social actualitzada al 2024. > https://blog.hootsuite.com/es/tamano-de-las-imagenes-en-redes-sociales/

    Marca coordinada, utilitzar els elements de marca corporatius, com logotips, colors i imatges de portada, a totes les plataformes de mitjans socials per mantenir una identitat de marca corporativa coordinada.

    Perfils complets, omplir a fons tota la informació del perfil, inclosa la descripció de lempresa , les dades de contacte i lenllaç al lloc web. Els perfils incomplets poden donar una impressió de manca de professionalitat .

    Estratègia de continguts, desenvolupar una estratègia de continguts que s’alineï amb els objectius empresarials . Compartir una combinació de continguts que inclogui publicacions promocionals, continguts educatius, notícies del sector i imatges atractives.

    Participació de l’audiència, activament amb la vostra audiència responent a comentaris, missatges i mencions. Fomenta els debats i crea un sentiment de comunitat al voltant de la teva marca.

    Calendari de publicacions, establir un calendari de publicacions coherent. Això ajuda a mantenir l’audiència interessada i conscient de la vostra presència. Considereu la possibilitat d’utilitzar eines de programació per planificar les publicacions amb antelació.

    Atractiu visual, utilitzar imatges i gràfics d’alta qualitat que vagin amb la teva marca. L’atractiu visual és crucial a les xarxes socials , i els continguts cridaners tenen més probabilitats de ser compartits.

    Anàlisi i mètriques, familiaritzar-se amb les anàlisis que ofereixen les plataformes de xarxes socials per conèixer el rendiment de les publicacions . Realitzar un seguiment de mètriques com l’abast, la participació i les taxes de conversió per perfeccionar-ne l’estratègia.

    Publicitat dirigida , aprofitar les opcions de publicitat dirigida que ofereixen les xarxes socials. Això us permet arribar a grups demogràfics específics, assegurant-vos que el seu contingut és vist pel públic adequat .

    Seguir les tendències, mantenir-se informat sobre les tendències i temes actuals del teu sector. Comparteix contingut rellevant i participa en converses sobre tendències per augmentar la seva visibilitat .

    Optimització específica per a cada plataforma, adaptar el contingut a cada plataforma de mitjans socials. El que funciona a Instagram pot no ser adequat per a LinkedIn. Personalitzar lenfocament en funció de laudiència i les característiques de cada plataforma.

    Suport dels empleats, proveïdors, clients de confiança, animant a participar-hi i compartir el contingut de l’empresa. La promoció per part dels empleats pot ampliar significativament el seu abast i millorar la credibilitat de la marca.

    Supervisar i respondre els comentaris, les ressenyes, els comentaris i les mencions. Respondre ràpidament tant a les opinions positives com a les negatives, demostrant així el compromís amb la satisfacció del client.

    Familiaritzar-se amb les condicions de servei, directrius i polítiques de cada plataforma de mitjans socials per garantir-ne el compliment. Les infraccions poden comportar sancions o la suspensió del compte.

    Si es presta atenció a aquests factors, es podrà crear una presència sòlida i eficaç per a l’empresa a les xarxes socials, fomentant les connexions amb el públic i impulsant els objectius empresarials.

    A Garsaball Branding tenim experiència en obrir pàgines d´empresa dins de les xarxes socials. Tenint cura, la imatge i la informació detallada de l’empresa, serveis, horaris, etc…
    Si necessites ajuda contacta’ns>>>>

    Pàgines d'empresa dins de xarxes socials

    Pàgines d’empresa dins de xarxes socials

     

    Estudi de Disseny Gràfic Garsaball Branding – Mollerussa – Lleida – Online

  • Com introduir un producte alimentari al mercat

    Introduir un producte alimentari nou al mercat , no és tasca fàcil, més que res per la burocràcia que cal fer.

    Però amb paciència i pas a pas s’aconsegueix.

    Veurem una guia dels passos a seguir:

    1 ESTUDI DE MERCAT
    Identificar el mercat objectiu i entendre’n les necessitats.
    Analitzar la competència amb els seus productes, preus i canals de distribució.
    Estudiar les tendències actuals del sector gastronòmic.

    2 DESENVOLUPAMENT DEL PRODUCTE I PROVES
    Crear un producte de qualitat que satisfaci les demandes del mercat.
    Investigar la durada del producte, la data de caducitat o preferent.
    Sabors, valors nutritius i començar a estudiar l’envasament.

    3 NORMATIVES LEGALS I REGISTRE SANITARI
    Assegureu-vos que el producte està en compliment.
    Traçabilitat.

    4 BUSINESS PLAN
    Elaboració d’un pla de negoci realista, descrivint objectius, mercat de destinació, estratègia de màrqueting i previsió financera.
    Calcular els costos de matèria primera, producció i envasament per poder crear una estratègia de preus.
    Indicar els canals de distribució.

    5 ASPECTES LEGALS
    Assegurar-se del compliment de la normativa alimentària del producte en qüestió, de la seva producció i etiquetatge segons la normativa.

    6 OBTENIR ELS PERMISOS NECESSARIS COM EL REGISTRE SANITARI, O UNS ALTRES QUE REQUEREIXI EL PRODUCTE

    7 MARCA I ENVASAT
    Crear una identitat de marca forta que comuniqui els punts forts del producte.
    Registre de la marca a patents i marques, i esperar la resolució del registre.

    8 DISSENY DE PACKAGING O ETIQUETAT ATRACTIU I INFORMATIU QUE COMPLEIXI LA NORMATIVA

    9 CANALS DE DISTRIBUCIÓ
    Escollir els canals de distribució més adequats al producte en qüestió, supermercats, botigues gourmet, botiga online pròpia, o marketplaces com Amazon, Miravia… i establir relacions amb distribuïdors, minoristes o majoristes.

    10 MÀRQUETING I PROMOCIÓ
    Desenvolupament duna campanya de màrqueting i promoció per donar a conèixer el producte.
    Publicitat tradicional o online, xarxes socials, associacions de gastrònoms, clubs de foodies
    Pensar en la possibilitat de fer ofertes de promoció o oferir mostres per generar interès.

    11 RELACIONS
    Establir relacions amb les parts interessades, proveïdors, distribuïdors, detallistes i clients.
    Assistir a actes del gremi i establir contactes amb professionals del sector.

    12 CONTROL DE QUALITAT
    Seriós i rigorós per garantir la seguretat del producte.
    Cerca de certificacions que demostrin la qualitat i integritat del producte. (Ecològic, Denominació d’Origen Protegida, etc…)

    13 OPINIONS I MILLORES
    Recull d’opinions tant de clients com de les parts interessades per identificar àrees de millora.
    Adaptar i perfeccionar contínuament el producte i l’estratègia de màrqueting, basant-se en els comentaris del mercat.

    14 CREIXEMENT I RISCOS
    A mesura que creix la demanda del producte, considerar la possibilitat d’augmentar la producció mantenint sempre els estàndards de qualitat, si baixa la qualitat es posa en risc el producte.
    Estudiar la possibilitat d’ampliar la línia de productes o descobrir nous mercats.

    15 SOSTENIBILITAT
    Estudiar la possibilitat d’incorporar pràctiques sostenibles al procés de producció, per atraure consumidors conscienciats.

    L’èxit d’introduir un producte agroalimentari al mercat sol requerir una combinació d’un gran producte, un màrqueting eficaç i unes relacions sòlides dins del sector. A més, mantenir-se informat sobre les tendències del sector i adaptar-se a les preferències canviants dels consumidors és crucial per a l’èxit a llarg termini.

    Aquesta guia va per ordre, si saltes passos després pot ser que hagis de tornar enrere.
    Per exemple: un productor amb un producte nou, no va voler esperar a la resolució de Patents i Marques per al registre de la seva marca, va realitzar tota la fabricació del packaging i envasat amb la marca, i Patents i Marques no l’assigno ja que ja estava registrada o s’assemblava a una de registrada. Va haver de destruir tot el packaging i etiquetes, ja que no li havien concedit el nom de marca que havia sol·licitat.

    A Garsaball Branding portem més de 20 anys creant marques, envasos i etiquetes, i treure-les al mercat.

    Si voleu tenir un partner en aquest procés us acompanyem.

    A més si vols t’introduïm el teu producte al mercat mitjançant el desenvolupament de la teva pròpia botiga online, o la nostra botiga gourmet online Sabority.com, oa Amazon, Miravia… o a tots!! a vendre!!!

    Explica’ns el teu projecte de producte! Contacta’ns >>>>

    Comercialitzar producte alimentari al mercat

    Comercialitzar producte alimentari al mercat

     

    Estudi de Disseny Gràfic Garsaball Branding – Mollerussa – Lleida – Online

  • Disseny d´imatge corporativa. En què consisteix?

    El disseny d’imatge corporativa és més que el disseny del logotip d’una empresa o professional.

    El disseny d’ imatge corporativa és el que pot representar millor la personalitat de l’empresa , per això és tan important la conjugació d’elements com el logotip , la tipografia i els colors que elegits.

    Definir des d’un principi la imatge d’una empresa significa posicionar-se bé a la ment del consumidor, convertint la marca en una unitat fàcilment reconeixible i recordada , que realça la publicitat.

    La imatge corporativa ha de ser una imatge coordinada entre tots els elements visuals, comunicatius i comercials de lempresa.

    El valor d’imatge de marca

    El client no compra productes o serveis, el client compra marques i el conjunt d’aspectes tant racionals com emocionals que li poden oferir. Avui cada vegada més el consumidor es mou per estímuls passionals, més pel cor que per la raó, es deixa seduir per marques que l’atreuen i que fan del seu moment de compra una experiència inigualable per això és important la imatge corporativa .

    En un món cada cop més competitiu, només les marques fortes sobreviuran, una bona gestió de la marca és clau de lèxit duna organització. Una marca forta permetrà evitar entrar a la guerra pel preu o el producte o servei amb la consegüent minva de qualitat.

    La construcció d’una marca és molt complexa i són nombroses les variables que influeixen i diversos aspectes que configuren la seva percepció, però la proposta de marca de cara al client ha de ser clara i senzilla, es requereix un esforç de síntesi, enfocament i coherència.

    El manual d’imatge corporativa

    Abarca des de les reflexions de l’estudi i disseny del logotip fins a la confecció del manual d’imatge corporativa per a la reproducció o difusió de la marca que ha de contenir:

    • El disseny del logotip
    • Versions acceptades del logotip
    • Versions no acceptades del logotip
    • Colors corporatius, a Pantone, CMYK, RGB i en algun cas RAL
    • Aplicacions correctes el logotip en color, blanc i negre i monocroma.
    • Retícula de composició
    • Tipografia coporativa
    • Disseny papereria corporativa
    • Retolació exterior de l’empresa
    • Senyalètica interior i exterior
    • Disseny de targetes de visita
    • Disseny dels catàlegs o fitxes d’empresa
    • Retolació de vehicles
    • Disseny papereria corporativa

    Metodologia

    Busquem les sinergies entre el seu nom + els seus valors + el seu públic + el que fa especial o diferencial la seva empresa/producte/servei.

    Al nostre estudi de disseny creem manuals d’identitat corporativa per recopilar el conjunt de normes que faran que la difusió de la imatge corporativa de la teva empresa sigui un èxit.

    Desenvolupem la imatge corporativa de les marques, treballem en la imatge dels seus productes, instal·lacions, elements de comunicació, tecnologia, etc.

    “Així com els conductors reconeixen aquest senyal, el seu públic ha de reconèixer el senyal de la seva empresa, el seu logotip”

    Disseny d'imatge corporativa

    Veure projectes de disseny d’imatge corporativa/branding >>>

    Necessites un disseny de logotip i imatge corporativa bàsica per començar un negoci? >>>

    Necessites fer un projecte d’imatge corporativa? Contacta’ns >>>>

    Disseny d'Imatge Corporativa / Branding

    Servei de Disseny d’Imatge Corporativa / Branding

    Estudi de Disseny Gràfic Garsaball Branding – Mollerussa – Lleida – Online

  • Disseny de Packaging i Etiquetatge de Producte

    El disseny de Packaging és més que fer un embolcall bonic.

     

    En un mercat globalitzat, on els productes són similars i la competència salvatge, una bona idea de disseny de packaging pot diferenciar-te dels teus competidors.

     

    El Packaging pot ser l‟ element diferenciador que influeixi en la decisió de compra d‟un consumidor i que faci que es decideixi a adquirir un producte o un altre.

     

    Com realitzem el disseny de packaging a Garsaball Branding:

    Anàlisi del producte
    Estudiem el teu producte, el seu mercat i el seu públic per poder dissenyar el packaging més adequat al seu target, trobem allò que fa especial o diferencial al seu producte i ho posem de manifest mitjançant gràfiques, colors o blancs.

    Aspectes legals d’etiquetatge
    Cada país disposa d’una llei amb normativa diferent per al packaging o etiquetatge de producte amb sancions importants als incomplidors o retenció de productes a la frontera per incompliment de la normativa.
    En dissenyar el packaging o etiquetes ens adaptem a la llei de cada país que vulgui exportar o intentar solucionar un disseny global per a tothom.

    Avaluació d’etiquetes i packaging
    Juntament amb els nostres partners de reconegut prestigi internacional en l’àmbit de l’ etiquetatge , podem oferir una auditoria per avaluar l’ etiquetatge i/o packaging als països que vulguis exportar. Analitzem, avaluem i fem les correcions al respecte. També et podem oferir la confecció de la Taula de valors nutricionals.

    Un bon disseny de packaging ha de fer diferenciar el producte del seu principal competidor, o semblar-se…

    Arts finals i Impressió
    Un cop finalitzat el disseny i l’avaluació del producte final al mercat de destinació, triem la impremta o especialista més adequat a la qualitat-preu de les etiquetes o packaging .
    Depenent dels acabats i naturalesa del producte, número de tiratge, qualitats, tipus de paper, cartró, plàstic, sleeve, etc…

     

    Veure projectes de disseny packaging / etiquetatge de producte >>>

    Veure la nostra guia de com introduir un producte alimentari al mercat >>>

    Necessites fer un projecte de packaging / etiquetatge de producte? Contacta’ns >>>>

    Disseny de packaging, etiquetes per a producte

    Servei de Disseny de Packaging, Etiquetes per a producte.

     

    Estudi de Disseny Gràfic Garsaball Branding – Mollerussa – Lleida – Online

This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.
Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.