Disseny d´imatge corporativa. En què consisteix?

El disseny d’imatge corporativa és més que el disseny del logotip d’una empresa o professional.

El disseny d’ imatge corporativa és el que pot representar millor la personalitat de l’empresa , per això és tan important la conjugació d’elements com el logotip , la tipografia i els colors que elegits.

Definir des d’un principi la imatge d’una empresa significa posicionar-se bé a la ment del consumidor, convertint la marca en una unitat fàcilment reconeixible i recordada , que realça la publicitat.

La imatge corporativa ha de ser una imatge coordinada entre tots els elements visuals, comunicatius i comercials de lempresa.

El valor d’imatge de marca

El client no compra productes o serveis, el client compra marques i el conjunt d’aspectes tant racionals com emocionals que li poden oferir. Avui cada vegada més el consumidor es mou per estímuls passionals, més pel cor que per la raó, es deixa seduir per marques que l’atreuen i que fan del seu moment de compra una experiència inigualable per això és important la imatge corporativa .

En un món cada cop més competitiu, només les marques fortes sobreviuran, una bona gestió de la marca és clau de lèxit duna organització. Una marca forta permetrà evitar entrar a la guerra pel preu o el producte o servei amb la consegüent minva de qualitat.

La construcció d’una marca és molt complexa i són nombroses les variables que influeixen i diversos aspectes que configuren la seva percepció, però la proposta de marca de cara al client ha de ser clara i senzilla, es requereix un esforç de síntesi, enfocament i coherència.

El manual d’imatge corporativa

Abarca des de les reflexions de l’estudi i disseny del logotip fins a la confecció del manual d’imatge corporativa per a la reproducció o difusió de la marca que ha de contenir:

  • El disseny del logotip
  • Versions acceptades del logotip
  • Versions no acceptades del logotip
  • Colors corporatius, a Pantone, CMYK, RGB i en algun cas RAL
  • Aplicacions correctes el logotip en color, blanc i negre i monocroma.
  • Retícula de composició
  • Tipografia coporativa
  • Disseny papereria corporativa
  • Retolació exterior de l’empresa
  • Senyalètica interior i exterior
  • Disseny de targetes de visita
  • Disseny dels catàlegs o fitxes d’empresa
  • Retolació de vehicles
  • Disseny papereria corporativa

Metodologia

Busquem les sinergies entre el seu nom + els seus valors + el seu públic + el que fa especial o diferencial la seva empresa/producte/servei.

Al nostre estudi de disseny creem manuals d’identitat corporativa per recopilar el conjunt de normes que faran que la difusió de la imatge corporativa de la teva empresa sigui un èxit.

Desenvolupem la imatge corporativa de les marques, treballem en la imatge dels seus productes, instal·lacions, elements de comunicació, tecnologia, etc.

“Així com els conductors reconeixen aquest senyal, el seu públic ha de reconèixer el senyal de la seva empresa, el seu logotip”

Disseny d'imatge corporativa

Veure projectes de disseny d’imatge corporativa/branding >>>

Necessites un disseny de logotip i imatge corporativa bàsica per començar un negoci? >>>

Necessites fer un projecte d’imatge corporativa? Contacta’ns >>>>

Disseny d'Imatge Corporativa / Branding

Servei de Disseny d’Imatge Corporativa / Branding

Estudi de Disseny Gràfic Garsaball Branding – Mollerussa – Lleida – Online

Post A Comment

This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.