Màrqueting Digital
Serveis
Màrqueting Digital
L'estratègia a nivell de màrqueting online es plasma en un pla de màrqueting online que defineix els objectius de l'empresa, s'analitza el sector i la competència, es trien les eines idònies, es defineixen les estratègies, s'implementen les accions per dur a terme i es mesura i avalua resultats.
El màrqueting digital és un camp dinàmic que implica diverses estratègies i canals per promocionar productes, serveis o marques a través de plataformes online.
A Garsaball Branding , desenvolupem plans de màrqueting digital en funció dels teus objectius i/o pressupost.
1. Objectius: us ajudem en la indicació clara d’aquests.
Integrem indicadors clau de rendiment (KPI) per mesurar l’èxit, com ara el trànsit del lloc web, les conversions o la participació.
2. Públic objectiu, a qui ens adrecem? quin llenguatge hem d’usar?
Creació d’un perfil de comprador detallat per conèixer dades demogràfiques, interessos i comportament en línia del teu públic.
Anàlisi de la competència i del mercat per identificar tendències i preferències.
3. Selecció dels canals de màrqueting , més adequats al públic objectiu.
- Optimització de motors de cerca (SEO)
- Màrqueting a xarxes socials.
- Màrqueting de continguts.
- Màrqueting per correu electrònic.
- Publicitat de pagament per clic (PPC).
- Màrqueting d’influencers.
- Màrqueting d’afiliació.
4. Desenvolupament destratègia digital , amb integració de diversos canals, definint el missatge i el to, amb continguts de qualitat que ressoni amb laudiència, i amb les millors pràctiques específiques de cada plataforma.
5. SEO, Optimització del lloc web i el seu contingut per als motors de cerca per tal de millorar la visibilitat.
6. SEM, Configuració i gestió de campanyes PPC en plataformes com Google Ads o xarxes socials , segons el pressupost, les opcions de segmentació i els anuncis.
7 Xarxes socials: selecció de les plataformes d’acord amb el públic objectiu.
Instagram, Facebook, TikTok, Linkedin, X…
Creació de calendari de continguts i programació de les publicacions per mantenir la coherència.
Interacció amb l’audiència mitjançant comentaris, missatges i debats.
8. Anàlisi del rendiment: utilitzant eines per fer un seguiment dels esforços realitzats.
Anàlisi de les dades per identificar tendències, àrees de millora i estratègies d’èxit.